❤ Followers❤

Do contact me wherever you are❤

Do contact me wherever you are❤
HAPPY SHOPPING ❤

Monday, January 3

c.U.R.a.N.g!



haiiissssshhh..pe nie tnie...tyme orang ngah dalam mood baekk punyer di tahun bawu nie ko nak buat entry macam nie...tade la uOlls..nie ad kaitan ngan member baek aku kat U dlu..huhu..sory la uOlls..ari nie tnie gune ayat aku okee~~ tukaq sket..heee..

ekceli citer die sangat complicated uOlls..haiissshh..citer je la tnie..huuu..x baek citer stori orang...aku buat entry nie bukan nak jajah citer die..aku just nak meluahkan perasaan je..aku tawu ko x baca pown belog aku nie..in case ko bace..aku harap ko pk la balik keputusan ko tue..

apa maksud sayang sebenarnye uOlls?? if lelaki tue kata..saya sayang awak...tapi curang ngan pmpuan laen..okeee...alasan ko sebab ko penah gak curang ngan lelaki laen..ok..aku terima..kite pown manusia bese kan..sape tak penah buat salah...mayb sebab tue kowt ko leh terima pe die da buat kat ko skang..huuuu...tapi, aku masih xleh terima if..lelaki tue..uhhh!! tak tawu la..tapi, mayb ada juga pendapat..kite sayang lelaki tue bukan sebab paras muka..bukan sebab fizikal..tapi sebab perasaan...huuurmm..mayb im wrong..sory la nyit(panggilan glemer kami)...aku mayb x cukup faham keadaan ko..aku tawu ko mesti rasa kesunyian kan..sume kengkawan ko kate TIDAK 4 dat guy..tp, ko kene pk..kengkawan ko cakap macam tue sebab dorang sayang kat ko...xnak ko terus sakit hati..pe gune nak stay ngan hubungan tue if die da ada laen..kalo die curang..n tak stay ngan pempuan tue..aku rasa..masih ada harapan kowt korang..kan sama2 penah curang..so, terima la kan..tapi, kalo die curang..and stay terus pulak tue ngan pmpuan tue..huhu..terang2 die cakap die nak pmpuan tue..kan? aku rasa die x berani cakap nak tinggal ko..sebab takut ko sedey ke..takut ko xleh nak terima ke..huhu..ko kan kuat..nape benda nie boleh menjatuhkan ko..nyit..pk la..jodoh, ajal, maut..sume di tangan Tuhan..ko mesti lagi tawu kan..mayb korang da xde jodoh..apa kata stop pk kan sal die..aku tawu susah..tapi, lama2 sume akan oke..huu..sebenarnye tipu je ada yang kata aku tak dapat hidup tanpa ko..aku xleh nak buat apa tanpa ko..masa je menentukan sume nyee kan uOlls..cube bagi die setahun..tak sampai setahun die da lupekan kite..huhu...even masih ada terpk jugak...tapi die mesti dapat lupe gak..huhuhu..so, aku nye conclusion..nyit..just masa je leh mengubah sume tue..huhu..

aku minta maaf if aku nye pendapat sangat2 bercanggah dari pendapat uOlls..tapi, setiap orang ada pendapat kann...

pe kata uOlls tlg bagi pendapat korang lak..korang setuju tak member i nie terus ngan lelaki tue?? mana tawu..pendapat korang laen dari i punyeee...heeee...


aku sayang ko nyit..*_*









No comments:

Post a Comment

jomm sihat dengan SHAKLEE uOlls..

thx yeah!