❤ Followers❤

Do contact me wherever you are❤

Do contact me wherever you are❤
HAPPY SHOPPING ❤

Friday, December 3

DECEMBER!!


salji da trun....Dec coming..

hai..hai..hai..dan hai..selamat pg utk sumeee..oppss..da nk tngari rupenyee..hehe..xpe la..

x sangka da masuk bln 12..means..x ckup sbln lg da nk 2011..OMG, saya da nk tuaa..waaaa..(xtua okee..mude ag)

hehehe..dulu..saya yang selalu pasang christmas tree niee kat umah..thn nie, xtau sape tlg my mOm pasang..:(

Meh cnie, nak stori sket..dlu, kalo masuk bln 12..saya sangat teruja..sbb..u knw wat..nk celebrate xmas..nk beli baju baru, nak kemas umah, nak jalan2 umah kwn..( same la dgn Hari Raya jugak, ad open house) dlu mmg teruja..dan sangat seronok..hehe..but, dis time, saya xde feel nak celebrate xmas, nak beli baju baru tue sume, but im still happy for my parents..coz dorg stil akan celebrate perayaan tuee..so, kita kan 1 malaysia...mesti la kene happy jugakk kan uOlls..hehe..

teringat masa dulu2..selalu majuk ngan my mOm, sbb nk gak baju baru..hehe..saya siap kata" xmo pi church kalo teda baju baru" hehehe..punye la degil minah ni kecik2 uOlls(sekarang pun x kurang hebatnye kedegilan i).. pas tue, my mOm pun..pi la berusaha cari abju baru..tp yg tue time saya kecik2 je uOlls..time adik2 stil ada sorg je(skang da 5 adik i uOlls..dasyat x..haha) time tue, my parents still mampu lg la nk melayan karenah i( no wonder i selalu kene ckp anak bongsu..degil,manja) sekarang..fuuhh..cube bt aksi degil @ manja tue sket..ad gak kene penampaq..hahaha..tp, saya still memegang honor kedegilan plg hebat kat family i uOlls..hahaha..(x baik mcm tue..kan..kan..) kalo nk memanja skang..mau nye kene sekeh ngan adik bongsu saya..hehehe..

haaaa..tue diaa..muncul da dgn gula2 giant..hehe..





Oke la uOlls..jOm pi shopping baju xmass..hehehe..uppss..lupe lak..thn ni saya x celebrate da uOlls..tp, saya akan ke wedding my friend dis coming 25th..hehe..x saba nk pi tngok die kawen..kwn saya ni sangat2 comel uOlls..x sangka die mendahului kami..hehehe..
for wani-chan..u da nk kawin da..hope bahagia smpai ke anak cucu..hehe..jaga bakal suami leklok tauu..^_^ syg wanii..muaahhh..(mcm wani dpt bace kan..xpe la..doa seorang kwn x semestinya tuan punye diri tau kan..hehe)

p/S: ta sabar nk pei kenduri kawin..da siap tempah baju da niee..hahakkss..

wo chaw dlu eiii..^_^

p/s: hal semalam da okeee..everythn' is oke..hehe..(mls nk bt posting smlm..stil kepala x btl)

1 comment:

jomm sihat dengan SHAKLEE uOlls..

thx yeah!