❤ Followers❤

Do contact me wherever you are❤

Do contact me wherever you are❤
HAPPY SHOPPING ❤

Monday, December 6

seLamaT taHun barU baru mUslimin & mUslimat skaliannn~~

heeeee~~ kUrang 3Omnt ag kte akan beralih ke tahun baru..mengikut calendar Islam..kan~~ ( saya still dlm learning process,so, if ada salah & silap tlg btlkan yeee)

ehehe..xceli, saya ta berapa tau psl Maal Hijrah nie..sbnrnye..tup3..cuti..hehehe..blh x sedar kan..kengkawan kat opis pun jumaat lalu baru kecoh cuti..sy mula2 menggong2 jg..hehehe..al-maklumlah..b4 nie..just follow je kan..xnk mengerti pape..so, skang..da terbuka hati nk mengerti..so, serba sedikit saya tau la..pe yg saya tau...heeeee..saya tau besok cuti..hahaha..syyyiiiooott..punye budakk...ki3..upsss..terkasaq bahasa..sorry naahh..heee..gurau je...

Oke la...di hari yang...baru nie..kejap lg..semoga..kita sume dapat membuat yg terbaik dari sebelum ini..ceeewahh..pe saya merepek nie..hehehe..loorrr..mcm azam baru la kan..hehehehe..tape..tape..tape..apa yg penting!!! PERPADUAN!! yeeehhaaaa!! hehehe..mari kita menyanyi dulu...^____________^

Lirik Lagu Maal Hijrah

Satu Muharram Detik Permulaan
Perkiraan Tahun Islam Hijrah
Perpindahan Nabi dan Umat Islam
Dari Kota Makkah ke Kota Madinah
Atas Keyakinan dan Iman Yang Teguh
Kaum Muhajirin dan Ansar Bersatu
Rela Berkorban Harta dan Nyawa
Demi Menegakkan Islam Tercinta
Hijrah Itu Pengorbanan
Hijrah Itu Perjuangan
Hijrah Itu Persaudaraan
Hijrah Membentuk Perpaduan
Oleh Itu Mari Semua
Kita Sambut Maal Hijrah
Tingkatkan Semangat Tegakkan Syiar Islam
Untuk Sepanjang Zaman

wasalam~~


No comments:

Post a Comment

jomm sihat dengan SHAKLEE uOlls..

thx yeah!