❤ Followers❤

Do contact me wherever you are❤

Do contact me wherever you are❤
HAPPY SHOPPING ❤

Thursday, December 9

pening sudahhhh!!



hye uOlls..mood x berapa nak elok ari ni...pening sudaaahh...pening den nak layan karenah customer2 nieee...mintak segala quotation tp alih2..jawapan samee..mahalnyee..bole x tlg cari tpt nie pulak..x pun u tlg i cari kat area bla..bla..bla..ingt aku nie keje kuli ke..huhuhu..mmg la nie keje kite..yaa..aku tau..keje aku..tp jgn la melampau sgt..nk mintak2 tue agak2 la..wehh..aku bnyk keje jugak la..@#$%^&*!!

bil tepon ni sape nak bayarr?? huuu...kalo kata confirm nak amik xpe la..semangat jugak aku cari..nie takkk..mcm nak xnak jeee..huuu..

aku pun xtau aku nk bt keje mn 1 dlu..nk bt tiket..nak bt quotation..nak kol cari homestay..huuu...masing2 dengan kebizian masing2..

sape kata cari duit senang..hahaha!!




No comments:

Post a Comment

jomm sihat dengan SHAKLEE uOlls..

thx yeah!